Pełna lista tego, co może być potrzebne do przygotowania sklepu internetowego opartego na aplikacji "Sklep" do otwarcia I rozpoczęcia sprzedaży.
Konfiguracja sklepu internetowego
- Zainstaluj aplikacją "Sklep": Zarejestruj się w chmurze Web Systems Pro.
- Zarejestrować nazwę domeny i podłączyć ją do sklepu.
- Wybierz i zainstaluj motyw projektu za pomocą "Instalatora".
- Dodaj produkty:
- wypełnij META tagi i opisy,
- Prześlij zdjęcia,
- podaj cenę i ilość na magazynie dla artykułów,
- wypełnij wartość charakterystyki "Waga", aby poprawnie obliczyć koszt wysyłki,
- dostosuj zalecenia,
- wypełnij tagi, aby utworzyć chmurę tagów,
- dodaj produkty do listy promo, aby były wyświetlane jako oferty specjalne na wystawie.
- Dostosuj metody wysyłki i płatności.
- Wybierz kolejność kroków kasy.
- Skonfiguruj powiadomienia (e-mail i SMS) o działaniach związanych z zamówieniami.
- Uwzględnij rabaty.
- Włącz program partnerski.
- Włącz filtry produktów według cech.
- Skonfiguruj oczekujące wiadomości automatycznie wysyłane do klientów kilka dni po dokonaniu płatności za zamówienie.
- Włącz i skonfiguruj konto osobiste dla kupujących:
- Wybierz pola profilu dostępne do edycji przez klientów
- Skonfiguruj proces przetwarzania zamówień dla administratora sklepu.
- Złożyć i przetworzyć kilka zamówień testowych w celu sprawdzenia wygody i poprawności działania sklepu internetowego.
- Sprawdź wygodę innych czynności wykonywanych przez klientów:
- publikowanie opinii o produktach,
- Edycja profilu na koncie osobistym,
- wyszukiwanie,
- porównanie produktów,
- Otrzymuj powiadomienia i opóźnione wiadomości.
- Dodaj strony informacyjne:
- stronę opinii,
- strona z danymi kontaktowymi,
- strona z opisem warunków płatności, wysyłki i polityki zwrotów.
- Wybierz żądany typ adresu URL dla stron produktów i kategorii (CNC).
- Określ zawartość pliku robots.txt.
- Organizacja biznesu
- Zarejestrować osobę prawną (IP, LLC, OAO, UAB).
- Rejestracja w urzędach państwowych:
- kontroli skarbowej,
- Funduszu Emerytalnego,
- Państwowej Komisji statystycznej.
- Otwórz konto bankowe.
- Organizowanie sprawozdań księgowych.
- Zawieranie umów z dostawcami produktów.
- Zawieranie umów z firmami spedycyjnymi w celu dostarczania zamówień do klientów.
- Zawieranie umów z systemami płatności w celu przyjmowania płatności za zamówienia.
- Zorganizuj magazynowanie towarów.
- Przygotowanie miejsc pracy dla pracowników sklepu internetowego.
- Utwórz usługę obsługi pisemnych zapytań i połączeń telefonicznych od klientów.
- Promocja i rozwój
- Dodaj stronę do wyszukiwarek.
- Podłącz licznik odwiedzających do Witryny, na przykład Google Analytics lub Yandex.Metrykę".
- Umieść formularz konsultanta online na stronie sklepu i zapewnij szybką obsługę przychodzących pytań od kupujących.
- Dodaj do serwisu dział do publikacji i dyskusji o artykułach i nowościach informacyjnych (blog, forum).
- Organizuj newsletter i oferty specjalne.
- Zorganizuj zbieranie informacji kontaktowych od odwiedzających witrynę za pomocą formularzy subskrypcji do wysyłania e-maili.
- Rozpocznij kampanię reklam kontekstowych, na przykład "Yandex.Direct " oraz Google AdWords.
- Umieść informacje o produktach w Yandex.Markete"
- Skonfiguruj integrację z mediami społecznościowymi.
- Kup certyfikat SSL dla nazwy domeny i włącz funkcję bezpiecznej kasy (przez HTTPS).